zondag 7 juli 2013

Utrecht track meeting

Vrijdagavond 5 juli reed ik samen met Jeroen richting Utrecht voor de 4de trackmeeting van 2013. Er stond een 1.000 meter op het programma. Bij aankomst zagen we dat de temperatuur goed was en dat er veel inschrijvingen waren. Voor de 1.000 meter waren er zelfs 4 series. Jeroen liep in de 3de en ik in de 4de. Bij het verzamelen bij de start werden richttijden besproken en niveau getoetst. De wedstrijd kon beginnen. Het startschot ging en ik kwam gelijk in een groepje met 4 lopers terecht. De eerste 200 meter kwamen we door op 37 sec en samen met een andere master (Maarten) liep ik bij het groepje weg. Net voor het 400 meter punt besloot ik Maarten voorbij te gaan. Hij ging met me mee waardoor het een mooie wedstrijd werd. In de laatste ronde werden de benen zwaar maar ik kon mijn tempo vasthouden waardoor ik een hele vlakke wedstrijd liep en Maarten net voorbleef. Uiteindelijk kwam ik uit op een netto tijd van 3:09 sec (pr 2:56 sec) en kon ik met een lekker kuchje weer terug naar Etten-Leur.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten