vrijdag 10 mei 2013

Verslag 15km Standdaarbuiten (zo schrijft men het)

Verslag 15km Standdaarbuiten (zo schrijft men het) Door Hans van der Meer//:: Meegereden met de jonge lui (Ad en Birgit)naar Standdaarbuiten. 3 rondjes gereden om een parkeerplaats te vinden . Rustig ingelopen met Birgit. Waar is de start ? De start hing achterste voren. Het parcours zou gewijzigd zijn ? Nou dat vervelende stuk met dat viaduct zat er nog steeds in. Voorgenomen dezelfde tijd maar dan vlakker te lopen dan in Hilvarenbeek vooral de eerste km’s rustiger. Na de start zat ik in een groepje met Ad Boere (AVR) en Ilona de Wit met een haas. Dit ging eigenlijk te hard 3 km < 13 min. Ik had de keus alleen in de wind of bij het groepje blijven, dan toch dat laatste. 5km passage in 21.50 Bij de 2de keer dat we de berg op moesten (viaduct) moest ik afhaken en niet veel later ook Ad Boere. Die liep zo’n 200-300 meter voor me. Ik kon nu het tempo op 4.30 houden. 10km passage in 44.30 en daarna nog steeds alleen nog een keer het viaduct op. Onze coach Ad stond op 1,5 km voor de finish en daar moest ik zorgen voor een zondags gezicht voor de foto. Vlak daarvoor schoot het in mijn kuit en heb 30 sec gewandeld. Finish in 1.07.23 dat is 30 sec sneller dan in 2009 en 3 minuten sneller dan in 2011. 11de in een zeer sterk veld met oude mannen, maar op een na allemaal een jonger.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten