maandag 20 mei 2013

Lelieloop 2013 door Stefan

Zondag 20 mei is het dan zo ver: de dag van de Lelieloop. Doel van vandaag is om samen met mijn trainingsmaatjes (Roderik en Rini) ruim onder de 20 min te blijven. Het startschot gaat en Roderik en Rini lopen hard weg, ik merk al gelijk dat ik vandaag niet mee kan met deze mannen. Bij het 1 km punt kom ik door op 3:50 min, dus eigenlijk nog niets aan de hand. Op het 2,5 km punt zit ik op 09:50 min maar ik merk dat ik het zwaar krijg en het groepje waar ik in zit moet ik ook laten gaan. De volgende kilometer zit ik op 4:08 min en ik merk dat het vandaag geen tijd onder de 20 min gaat worden. Uiteindelijk finish ik op 20:16 min, ruim achter mijn trainingsmaatjes. Ben ik tevreden? Nee, had ik sneller gekund? Ook nee!! Vond ik het leuk? Ja.......dus de voorbereiding naar de volgende wedstrijd begint morgen! Sportieve groeten, Stefan

Geen opmerkingen:

Een reactie posten